CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 13, 2008

cOreTan hIdUpku...


aku hidup dgn serbe lengkap krn aku mempunyai family yg bsr n meriah..aku mempunyai parents n 7 org adik-beradik termsk aku..abah seorg lelaki yg sgt aku kagumi krn bg ku dia lah sumber inspirasiku n dia sgt syg dgn anak2nya..abah seorg ahli perniagaan yg berjaya n abah tdk pernah lupa asal usul nye..i love u abah..muakhh..n mak seorg ibu yg berhati lembut n tdk pernah mrh n pukul anak2nye..mak ssh nk tunjukkan ksh syg nye ttp vice versa dia seorg yg penyanyang n ambil brt terhdp anak2nye..mak bg ku adalah segala-galanye..i love u mak..muakhh..aku ada 2 org akak first kak long , dia seorg akak yg bek n bertggjwb terhdp adik beradik nye n die sdh berkahwin n mempunyi seorg cahaya mata yg bernama NUR ALEYA ADRIANA..akak kedua ku angah, die seorg yg serius n ganas ttp mempunyai ati yg lembut..disebalik keganasannye ada terselit kelembutan dihati nye..akak ku masih study di Indonesia dlm kos perubatan..aku syg kedua2 akak ku..n aku mempunyai 4 org adik yg mempunyai perwatakan yg berbeza n mencabar..hu3x..aku tetap syg dieorg..tanpa mereka hidup ku sepi n x bermakne..

5 comments:

bebekcrewz said...

ganas yek saye???nk kne kungfu panda ke????bleh plak isi sdiri yek..

mizbi said...

salam. blog menarik dan kekalkan. tahniah.

zulhadi said...

nice blog, tetapi tidak lengkap 6 elemen.. teruskan mencuba..

hareez_kemal said...

askm...nice blog..keep it up...

bebekcrewz said...

meini...akak rindu umah...sobseksobsekkk...xsabo nk blk raye dh ni...